Zwroty

Zarejestruj zwrot


Po prostu zarejestruj zwrot w naszym portalu zwrotów. Następnie sprawdzimy Twoje zgłoszenie i otrzymasz wiadomość w ciągu jednego dnia roboczego.

Zamów produkt, który chcesz otrzymać online i zrealizuj (nowe) zamówienie. Ponadto wystarczy zarejestrować zwracany produkt w naszym portalu zwrotów.

Przykro mi to słyszeć! Chętnie rozwiążemy ten problem szybko i starannie. Jeśli otrzymałeś uszkodzony, wadliwy lub niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego i wskaż powód zwrotu. Jeśli otrzymałeś uszkodzony lub wadliwy produkt, musisz zgłosić to do nas w ciągu 30 dni od otrzymania.

Po złożeniu zamówienia szybko zaczniemy pakować i wysyłać paczkę. Czy otrzymałeś już potwierdzenie wysyłki? W takim przypadku anulowanie zamówienia nie jest już niestety możliwe. Jak tylko otrzymasz zamówienie, możesz je zarejestrować jako zwrot. Nie otrzymałeś jeszcze potwierdzenia wysyłki? Wówczas możesz poprosić o anulowanie zamówienia w godzinach pracy za pośrednictwem naszego czatu w prawym dolnym rogu strony. Czy chcesz wskazać poza godzinami pracy, że chcesz anulować zamówienie? Prosimy o wypełnienie naszego formularza kontaktowego tutaj.

 

Warunki zwrotu

Czy po otrzymaniu zamówienia zdecydowałeś, że chcesz je wymienić lub zwrócić? Zgodnie z naszymi ogólnymi warunkami, masz prawo do zwrotu lampy w ciągu 30 dni dla zamówień prywatnych. Produkt musi zostać zwrócony nienaruszony i kompletny w oryginalnym opakowaniu.


1. Produkty otrzymane ponad 30 dni temu.
2. Zwracane produkty zostały odebrane w stanie niekompletnym.
3. Indywidualne produkty na specjalne zamówienie i zamówienia biznesowe.

Po zarejestrowaniu odwołania masz 30 dni na dostarczenie nam produktów. Zaleca się szybkie załatwienie sprawy, aby Twój zwrot również został szybko załatwiony.

Tak, koszty zwrotu są ponoszone przez Ciebie jako klienta, chyba że Twój produkt jest już uszkodzony w momencie odbioru.

Prawo do zwrotu wygasa domyślnie w przypadku zamówień biznesowych. Chcesz zamówić produkt dla biznesu i masz wątpliwości co do produktu? Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w sprawie ewentualnych uzgodnień, jakie możemy dokonać w sprawie sprawdzenia/zwrotu.

 

Obsługa zwrotów


Od momentu zarejestrowania zwrotu będziemy Cię informować e-mailem. We wszystkich naszych e-mailach znajdziesz przycisk, za pomocą którego możesz wyświetlić status swojej prośby lub zwrotu. Nie otrzymałeś żadnych wiadomości e-mail o statusie swoich zwrotów i czy minęło ponad 7 dni od zwrócenia zamówienia? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta tutaj.

Jak tylko otrzymamy i zatwierdzimy zwrócony produkt, kwota zostanie zwrócona tak szybko, jak to możliwe. Nastąpi to nie później, niż 14 dni po otrzymaniu Twojego zwrotu. Otrzymasz wtedy pełny zwrot kwoty zakupu, w tym wszelkie koszty wysyłki.

Wtedy faktura zostanie anulowana. W przypadku częściowego zwrotu, faktura zostanie skorygowana do kwoty pozostałej za zachowane produkty.

 

Formularz kontaktowy

 

Inne pytanie?

Masz pytanie? Znajdź odpowiedź poniżej w często zadawanych pytaniach według kategorii:

  •